info@sanitair-concurrent.nl

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

Certus Europe
Sanitair-Concurrent.nl

Postbus 11
9363ZG Marum
Nederland

Tel 0900-2255237 (EUR 1,00 per gesprek)

Email : info@sanitair-concurrent.nl

                                                            
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van het Thuiswinkel Keurmerk waar www.sanitair-concurrent.nl  bij is aangesloten.